7 Haziran 2012 Perşembe

Tam Gaz Devam...





          Başlamışken arkasını kesmeyeyim dedim  postların ve kombinlerin.Yaz boyunca en çok kullandığım renkler mavi ve beyazdır. Bu yaz biraz daha renklenip beyazları turkuaz,sarı,saks,mercan ve turuncularla şenlendiricem. Beyazı sevmemin dışında  kumaş firmasında çalıştığım için koleksiyon renklerini sonbaharda hazırlamış oluyorum.Bunun içinde renkler giysi haline gelmeden gözümde eskimiş oluyor. Enteresan bi durum yani :)Neyse geçelim kombine.Ayakkabılarım Koton'dan.Hiç bu kadar rahat olabileceğini düşünmemiştim.Rengi taba ve vizon karışımı yani her renkle kombinlemesi kolay ve uyumlu oluyor.Büyük çanta kullanmayı seviyorum.İlk yardım çantası modunda geziyorum:)  İçinde yok yok diyeblirim. Bu arada eşimin yılbaşı hediyesiydi. Onuda atlamayım dedim:)





Bluz; Miss Selfridge
Pantolon; Stradivarius
Ayakkabı; Koton
Çanta;Vakko
Gözlük; Givenchy
Bileklik; Çamlıca Tepesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder