9 Ocak 2013 Çarşamba

MAKSAT MUHABBET



Merhabalarr :)

Aslında daha önce yazmak istediğim bi yazıydı bu ama nedense bloga fotograf yükleyemiyordum. Sonunda becerdim :) Dedimki yeni yılın ilk postu ablam, eniştem ve arkadaşlarımızla geçirdiğimiz maksat muhabbet tadında yeniyıla girdiğimiz geceden olsun. Ve hazırladığım sofranın fotografları olsunki bereket içinde geçsin bütün yıl...



Masamı birgün önce hazırladım. İyikide öyle yapmışım çünkü ertesi gün çalışıp en erken saat 7de evde olduum için elim ayağım birbirine dolanacağını biliyordum. Benim evime 20 kişi yada 2 kişi misafir gelecek olsa bile herşey tastamam olmalı. Aksi halde içim rahat etmiyor herşey eksik geliyor... Masamı siyah, kırmızı ve beyaz renklerle hazırladım hoşumada gitti :)   Yemek takımım Karaca, çatal bıçak setide yine Karacanın. Peçete halkaları Kervandan. Bardaklar Paşabahçe, küçük kaseler annecimden, yaprak servis tabakları ve katlı servis arkadaşlarımın ev hediyeleri he birde şamdanlar Ikeadan :)  Bu arada masadaki gold yıldızları  kalın kaplamalı bi kumaştan kesmek suretiyle yaptım. Ufaktan bi dıy projesi oldu :) 

Ben şimdi nasıl yetiştiricem? Önce ne yapsam derken... Bi baktım sağolsun eşiminde yardımıyla herşey yerli yerinde olmuş. Benimki yeniyıl conseptli ama maksatın muhabbet olduğu hamur işleri ve çay eşliğinde bigündü. Gelen misafirlerime sevgilerimi gönderiyorum...


Son foto pek bi loşmuş görüntü yinede hoşuma gitti. Siz idare edin artık :))

Sevgiler

5 yorum:

  1. herşey çok güzel canm anladımki en yakın zamnda siyah bir masa örtüsü edinmeliyim bi ara yıldızların nasıl yaptın anlatsana öperm çok

    YanıtlaSil
  2. siyah gerçekten her renge uyum sağladığı için masa örtüsünde bile kurtarıcı oluyor :)yıldızlar altın varak kaplı biraz kalınca bi kumaş vardı elimde üzerine yıldız kalıp koyarak kestim. hoş bi görüntü oldu. bende çok öptüm

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir sofra ellerinize emeklerinize sağlık...

    takipteyim...
    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim. bu arada ödülünüz için tebrikler. izlemedeyim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir masa olmuş ellerinize sağlık:)Sizi izlemeye aldım.Sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim :)İstanbulda farklı mekan ve lezzet önerisi yapıyorum:)http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil