16 Ağustos 2012 Perşembe

2013 YAZ ZİYARETLERİM BAŞLAMIŞTIR

Merhabalarr
2013 yaz koleksiyonun hazırlıklarına devam ederken bir yandan müşteri ziyaretleri yapmaya başladım. Artık bizim ülkemizde de tekstil firmaları  sezon hazırlıklarına çok erken başlıyorlar ve  ortaya gerçekten iyi koleksiyonlar çıkıyor. Buda biz alışveriş severler için mutluluk verici değil mi? 

 Bu sezon ilk koleksiyon lansmanımıza Armine Giyim'le başladık. Öncelikle bütün ekibe (Güler hn. Melek hn. Şifa hn. Gevher hn.)  ilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Benim için çok keyifli bir tanıtım oldu. Aslında fotograf çekip o havayı görmenizi isterdim. Malesef kumaş, renk, tuşe derken unuttum :( Eylül ayında ikinci bi ziyaretim olucak. O zaman inşallah bol bol fotograf çekicem.  Armine giyin genel olarak koleksiyonumuzu  beğendiklerini söylediler. Önümüzdeki yaz Arnime koleksiyonunda keten ve viskon kumaşlardan oluşan çok şık giysilerin olacağının tüyosunu verebilirim.
 Bir diğer ziyaretim Tekbir Giyim oldu. Satın alma müdürü Arzu hanımın benim için çok ayrı bi yeri vardır. Hani iş şurda dursun bizim  ayrı bir sohbetimiz vardır. Kendisine buradan sevgilerimi yolluyorum. Tekbir Giyim belli olan tarzı dışına  fazla çıkmadan ama her sezon koleksiyonlarına biraz daha canlılık katarak şık çizgisinde ilerlemeye devam ediyor.Arzu hanım  benden ketenler ağırlıkta olmak üzere dökümlü ve viskon karışımlı kumaşlar tercih etti. İstenilen numunelerle birlikte en yakın zamanda kendine bi sohbet ziyareti daha yapılacaktır :)
Ve son ziyaret Roman Giyim. Burada Nihan hnla keyifli bi sohbet eşliğinde 2013 yaz için kullanmayı planladıkları kumaşlar üzerine konuştuk. Kendisi seçimlerini yaparken bende showroomlarını süzdüm:)  Roman Giyim banada hitab eden ve her yaştan insanın kendisi için şık parçalar bulabileceği  bir koleksiyonla 2013 yazda da bizleri cezbedeceğinin sinyallerini veriyor.


Şimdilik benden bu kadar.Asıl yoğunluk bayram ertesinde başlıyor.Biçok markanın 2013 yaz yorumlarını sizinle buradan paylaşacağim. Tabi sizden gelen istek ve yorumlarınızı kendilerine ileteceğim.

Sevgiler kızlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder