29 Ağustos 2012 Çarşamba

BENDEN TÜYOLAR 1:KADİFE AŞKTIR


Merhabalarr
Kış kapıya yavaş yavaş dayanmaya başlasada bana kış çoktaaan bitti.Şöyleki ben aylar öncesinden kış trendlerini, renklerini ve kumaşlarını belirlemek zorundayım.Tabi elimden geldiğince... Sonuçta hiç birimiz müneccim değiliz dimi? :) Tekstilciler iyi bilir yazın kışlık, kışın yazlıklar vardır bizim için. Yani biz olayı bir sezon önceden bitiririz :) Lafı fazla uzatmadan benden tüyolara kadifeyle başlıyorum. Her sezon mağaza reyonlarında gördüğümüz kadife bu sene zirve yapıcak. Bu bilgi kesin ve nettir arkadaşlar. Haberiniz ola...Elbise, etek, ceket, her türlü kesim pantolon ve abiyelerde sıkca göreceğimiz bu yumaşak, mücevher tonlarının çok yakıştığı,  bizi yeri geldiğinde soğuktan koruyacak yeri geldiğinde şıklığımızı ön plana çıkartacak asil kumaşı eminin hepimiz çok kullanıcak ve seveceğiz.Pek bi uzun cümle oldu :))
Ben 2012-13 kış koleksiyonlarında Burberrynin kadifeyi şık ve spor olarak birarada kullanmasını çok beğeniyorum.


Bu arada kadifeyi keçeyle kombinlemeyi unutmayın!

Gucci koleksiyonunda ise kadifenin o asil havayı yansıtmasına bayıldım diyebilirim




Şimdilik benden bu kadar hanımlar.Bu kış kadifesiz kalmayın, tarzınızı yansıtın...

Hoşcakalın
Twitter / sibelce5
Face page / sibelce moda

2 yorum:

  1. sevindim kadifenin ön plana çıkmasına ben seviyorum kadifeyi,bakalım ne renk nasıl birşeyler edineceğim :) ,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bence zümrüt yeşiliyle başlayabilirsin.bu arada bende şeker hamurunu öğrenmek istiyorum :)

    sevgiler

    YanıtlaSil