14 Kasım 2012 Çarşamba

EKOSE ZAMANI

Sizlere ve sonbaharın henüz güneşini kaybetmemiş günlerine selamlar... Sonbaharda nedense elim hep ekose giysilere gider. Birikte kullanıldığı giysilere renk katıp kendi başına bir hava yarattığı için sanırım. Belkide hiç kaybolmayam bir modaya sahip olduğu için. 
  

 Sonbahar güneşini son anına kadar değerlendirmek adına ucu açık kırmızı pamuçlarımı giyimdim. Ve sonunda fotograflarımı çekmesi için eşimi ikna ettim.  Hemde evimizde :))


 İspanyol paça kot pantalonları uzun boylu hanımlara çok yakıştırırken birde baktım ki orta boyludan hallice bende de pek de fena durmadı ve gardrobumda yerini aldı. Ekose gömleğim eşimin hediyesi. Nerden alsam, ne renk alsam derken  en çok kulladığım renklerin içinde olduğu ekose gömleği almış bana... Hırkam ise renklerinden seri yaptığım ve kış boyunca her şeyin üzerine giyebildiğim kurtarıcım...

 Çiçeklerim ve ben...

Hep çiçek gibi kalmanız dileğiyle...

Hırka / Stradivarius
Gömlek / U.S. Polo
Jean / mavi
Ayakkabı / ?



Facebook / Sibelce Moda
Twitter / sibelce5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder