25 Eylül 2012 Salı

Çookk Geçikmiş Tatil Anılarım...


Merhabalar
Bende sizin gibi bu nasıl blog anlamadım :)) Aslında biraz yoğunluk, biraz temmellik, biraz kafa karışıklığı...Onun dışında iyiyim şükür.Arayı bir daha bu kadar açmamak kaydıyla eylül ayının ilk haftasında çıktığım tatil anılarımla kapatıyorum:))Öncelikle yazın o sıcak günlerinde tatile erken çıksaymışım dediğim çok oldu.Ama ramazan ayı sebebiyle biraz ileri attık.Şimdi iyikide ramazan öncesi tatile çıkmamışım diyorum.Çünkü hem Eylül ayında hava çok güzeldi ve boğucu bir sıcak yoktu. Hemde tatil bana kendini çabuk unutturmadı.Gelelim otelimize...İnternetten ve tur acentalarından aldığımız olumlu referanslarla gittik otelimize. Ulusoy Holiday Club...Kemer'de bulunan bu otel doğa içinde tatil köyü konseptindeydi. Tam puan alan tek yönüde burasıydı bence.Personelinin ilgili ama az olduğu otelin mutfağını ve temizliğini hiç beğenmedim. Zaten bi otelde olması gereken en önemli unsurlarda bunlardır değil mi? Buradan da otele karşı içimi dökmüş oldum...

 
Otelde yaptığım en eğlenceli şey paraşütle uçmaktı.Aslında çift olarak uçabiliyorsunuz ama benim eşim teknede kalmayı tercih etti :))
Ve ben göklerden el sallarken...



Özetle öyle yada böyle tatil güzeldir. Bu arada Kemer'e ilk kez gittim.Merkezi büyük ve alışveriş yapabileceğiniz birçok yer var. Önümüzde yaz için tatil hayelleri kurmaya başladım bile...



Sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder