1 Ekim 2012 Pazartesi

1.YIL ANISINA...

Merhabalarr
Blogumu takip eden, arada bir de olsa ziyaret eden, beni tanıyan, tanımayan herkes iyidir,sağlık ve afiyettedir inşallah. Bugün 1 ekim.Yani bizim evliliğimizin 1.yıl dönümü. Ne kadar çabuk bir yıl oldu gerçekten anlamadım. O koşturma, o telaş, heyecan sanki herşey dün gibi... Evlilik telaşı güzel ama çok stresli derler ya, şükür ki benim hep güzel ve heyecan dolu geçti.Evimizi döşemek benim için ayrı bi zevkti. Masko-Modoko arası zincir dokumak, hatta aralarda aklımıza her gelen ve duyduğumuz her mobilya mağazasına bakmak bizi (aslında beni :)) hiç yormamıştı. Hadi mobilyayı buldum yok efendim koltuk döşemesi benim istediğim renklerin birebir aynısı olmalı (mor,gri,siyah üçlüsü),sonra yok edendim aksesuarlar uyumlu olmalı, sonra halı perde derken... En önemli detaya geldi sıra gelinliğim. Her şeyde olduğu gibi gelinlik içinde çok gezdim. Alısında kafamda tam anlamıyla bi fikir yada model yoktu. Beni gördüğüm an cezbedecek  bir gelinlik arıyordum. Hadi bir de Kadıköye bakalım dediğimiz gün işte o gündü... Kaç mağazaya girip kaç gelinlik denedim hatırlamıyorum. Umudu kestiğim anlarda kendimi CANDAN MODA EVİ'inde buldum. Şimdi kusura bakmasın adını hatırlayamadığım hanımefendi sağolsun onun yardımıyla gelinliğime sahip olmuş oldum.



 Düğün fotografları Ataşehir Su Parkında çekildi. Profesyonel resimlerden malesef bugün yanıma hiç almamışım. Yukarıdaki fotograflar sevgili Seda ablacığımın elinden. Her ne kadar amatör olsada benim için hepsi birbirinden güzeldi. Kendisine çoookkk teşekkürler. Gelelim kuaföre. Aynı şekilde her hazırlığımda olduğu gibi kuaförümüde uzun araştırmalar sonucunda buldum. İlgimi çeken makyöj hanımın defalarca Türkiye ve uluslararası makyaj birincisi olmasıydı ve eşininde işinin ustası kuaför olmasıydı. Salonun adı ALTIN ÇOCUKLAR. İnternet sitelerine bir göz atıp nişan veya düğün hazırlığı yapıyorsanız veya özel bi davete katılacaksanız, gördüğünüz öncesi ve sonrası fotografları sizi hem aydınlatıcak hem de çoookk şaşırtacak. Ben çok memnun kaldım saçım ve makyajımda. Üstelik o kadar ağlamama, zırlamama rağmen hiç akıp bozulmadı :))) Saçımın  arkadan ve yandan görüntüsü... Tekrar teşekkürler Altın Çocuklar...



Gelin çiçeğim eşimin seçimi olmuş. Çookk güzel sizcede öyle değil mi? Hiç bozmadan kuruttum öylece duruyor.

Nice mutlu, huzur ve herşeyden önce sağlıklı yıllara. Hep sevgi ve aşkla kocacım :) 

2 yorum:

  1. iyiyim canım teşekkür ederim:) sevgisi her geçen gün artan nice mutlu yıllara inşallah...güzel fotoğraflar....sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çokk teşekkür ederim.Amin.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil