6 Ekim 2012 Cumartesi

BENDEN TÜYOLAR 2:SÜRPRİZ METARYAL ORGANZE


Merhaba hanımlar...
Maden cumartesi cumartesi işe geldik birazda blog için çalışalım değilmi? Ben 2013 yazda öne çıkan kumaşlar, dokular, renkler ne diye araştırırken bir çok büyük markanın ortak bi metaryalde buluştuğunu gördüm. Ben sezonun sürprizi diyorum ona ki ; kendisi organze olur. Polyester içeriği olup dikişte fazla döküm almayan bu kumaş ne kadar hayatımıza girer bilemiyorum. Fakat modaya yön veren bir çok marka koleksiyonlarında önemli bir yer verdiklerine göre vardır bir bildikleri diyorum. Etek, elbise, bluz ve her yerde garni olarak kullanılan,  şık ve marjinal bir hava katan organze 2013 yazı bizimle paylaşacağa benziyor. Şimdiden kendisine ısınmanız için sizleri resimlerle başbaşa bırakıyorum. 

Christian Dior

Christian Dior 
 Emilio Pucci
 Gucci
   Chloe                                                                         Acris                                               Louis Vuitton

Bende sizin gibi merakla bekliyeceğim kendisini :)
Musmutlu ve sağlıklı haftalar

Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder