10 Ekim 2012 Çarşamba

SS/2013 ÖZETİ

Merhabalarrr
Evet ss/2013 özeti diyorum çünkü... Diana Von Furstenberg öyle bir koleksiyon hazırlamış ki bence müthiş olmuş. Koleksiyonundaki her parçanın model, renk, kumaş detayları tasarımcı olmadığım halde bana bile ilham verdiğine göre gerisini siz düşünün artık :) Her zaman söylemişimdir ''giyilebilir modayı seviyorum''

Her ne kadar 2013 yaz koleksiyonlarına genel olarak siyah ve beyaz hakim olsa da Furstenberg'in renk paletine bayıldığımı söyleyebilirim. Canlı renklerin birbirleriyle bu kadar sakin bir şekilde buluşup, hareketli tasarımlarım bu kadar gece ve gündüze uygun olması, rahat ama çok şık ve tarz olması sizleride eminim etkilemiştir. Benim gördüğüm kadarıyla Sn. Furstenberg tesettür modasında da büyük ölçüde etkisini gösterecek. Tasarımlarındaki dökümlü kesimler, pantalon üzerine tunik uygulamaları ve müthiş tulumları tesettür modasına ışık tutucağı kesin. Gelin her birimizin içinde kendimize göre bir detay yakalayacağı ve genel olarak beğeneceğinizi düşündüğüm bu özel koleksiyona dikkatli gözlerle bakalım.








Görünen o ki Furstenberg tasarımlarında dökümlü kumaşlara büyük ölçüde yer vermiş. Havuç kesim dediğimiz ve şalvar esintisi veren  pantalonlar yine çok trend.
Diana Von Furstenberg koleksiyonunun tamamını ben burada göstermesemde sizin incelemenizi şiddetle tavsiye ederim.
Sevgiler...
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder