15 Ekim 2012 Pazartesi

DÜĞÜNDEN...

Herkese selamlar

Umarım herkes iyidir, hoştur, sağlık ve afiyettedir inşallah. Öncelikle aşağıdaki resimler her ne kadar detaylı ve yakın çekim olmasada postunu yapmak istedim. Çünkü güzel gelinimiz en yakın kız arkadaşlarımdan son bekarımızdı. Arşivimde anısı hep kalsın istedim. Ben cumartesi işten çıkıp eve sonra kuaföre gidip orada uzuun vakit geçirdiğim için gelinimizin çıkışını maalesef göremedim. Düğün salonu  marine konseptinde olduğu için gelin ve damat minyatür gemi içinde yukarıdan aşağı inerek gelmişler.Eminim hoş bir görüntü olmuştur. Merak edenler için salonun linki  http://www.gonuldavet.com/?/salonlar/bakirkoy-turkuaz/galeri 

Biz arkadaşları olarak çok eğlendik. Canım arkadaşıma bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Allah sizi bir yastıkda kocatsın. Ağzınızın tadını hiç bozmasın. Buyrun bunlar da biz :)) Bu arada bu kilo alma olayı nereye gidiyo onu bende bilmiyorum. Ama size söz bir daha ki fotogfarlarımı böyle kilolu görmeyeceksiniz. (Sanırım yazar kendini kandırıyor)


Ve kocacımla ben :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder