3 Ekim 2012 Çarşamba

KOŞARAKTAN PARİS

Merhabalarr

Başlıkta yazdığım gibi koşturmacayla geçen 4 gün oldu. Paris'e gitme sebebim gezmek için değil tamamen iş seyahatiydi. Resimlerde beni pek görmemenizin sebebi malesef budur :( Sıkı durun okurken yorulabilirsiniz :)Uçaktan inip valizlerle birlikte doğru fuar alanına gittik. Birinci ve ikinci günü Tex World fuarında geçirdik. Bilmeyenler için söyliyeyim fuarların ikiside kumaş fuarıydı. Akşam 18.00'e kadar yüzlerce kumaş kartelasına bakıp bizim için uygun olanları arasından seçtim. Bu durum kulağa hoş geliyormu bilmiyorum ama gerçekten bi saatten sonra herşey aynı gelmeye başlıyor insana.


Sonrasında yarım saatlik bir yoldan sonra otele girebildik. Sanmayın uzanıp dinlendiğimi... Bavulu açıp yerleştikten sonra akşam yemeğine... Fotografların tamamı taksiden ve hızlı hızlı yürürken çekilmiştir :)


Ve sonrasında ikinci ve önemli fuar Premiere Vision kumaş fuarının yolunu tuttuk. Hiç oturmadan hatta öğle yemeği yemeden ve yine yüzlerce kartelaya şaşıbeş olana kadar baktım. Fuarın büyük bölümünde İtalyanların standları bulunuyordu. Fransızlar gibi soğuk değil tam tersine çok sıcak insanlar.

Birazcıkta olsa gezmeyi hakketmişim değil mi? Galeria Lafayette gelir akla Paris deyince... Ben bu kadar kalabalık ve dünyaca ünlü markaların bir arada olduğu bir yer görmedim daha önce. Ayrıca fotograftan da görüldüğü üzre iç mimarisindeki dehşet güzelliği anlatmama gerek yok sanırım. O nasıl bir ince işçiliktir öyle... Yedi katlı olan bu harika yerin yarısını gezmek 1.5 saatimi aldı. Vakit darlığından malesef tamamını gezme şansım olmadı. İşte aşağıdaki resimler o 7.kattan :)



Paris'in tarihi binalarını ve kiliselerini ayrıca saraylarını anlatmaya fotograflar yetmez. Keşke bizim ülkemizde de tarihe ve tarihi miraslara bu kadar sahip çıkılsa!
Buda kendi fotografımı kendimin çektiği otel odasından :))))

 Ceket / Mango
Üst / Mango
Pantalon / Zara
Ayakkabı / Polaris
Kemer / H&M
Kolye / Koton

E hadi görüşürüz... ;) 

2 yorum:

  1. paris harika bir şehir...
    bu arada kolyene bayıldım.
    sevgiler
    butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. turistik amaçla gidip gezersen gerçekten güzel.ama benim gibi iş için gidersen pek bi tat alamıyosun :)butiğine hemen baktım.sık sık da ziyaret ederim artık. hayırlı bol kazançlı olsun .sevgiler

    YanıtlaSil